Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voinko viedä päiväkotiin?
09.10.2005 |
Perheessä on märkärupitartunta. Lapsella (1v) ei vielä sitä ole. Hygieniasta huolehditaan ja desinfiointia harrastetaan. Voikohan lapsi olla hoidossa kunnes ensimmäinen näppy ilmestyy? Vai tarttuuko tauti jo itämisaikana.
Lääkärille aika huomenna, sielät saa tietty tarkemmat ohjeet.
Kommentit (4)
lapsista voi tietää mitä pöpöjä ne kantaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lapsesi voi olla jo kantaja, ja sitten se leviää muihin lapsiin!
Sitten kun rupi tulee, ruven alla oleva märkä kyllä tartuttaa helposti käsien välityksellä.
Alue: Aihe vapaa
Eli mielestäni ei!