Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Runo Timo T. A. Mikkosesta
27.08.2005 |
Tuo herrasmies
Mikkonen.
Käy buutsit kopisten
yönä jokaisena
unissani vieraillen.
Kun yksin riudun
sydän verta vuotaen,
tiedän
tuolla on jossain herrasmies,
Mikkonen.
Mikkonen, olet kumppanini
ikuinen.
tiedän sen
joskus
ajan olleessa täysi
ymmärrät sen
sinäkin
ja
silloin ääneen lausun korvaas'
" Mikkonen"
Kommentit (2)
mutta nyt on pakko sanoa, että SAIRASTA :X
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
luoja minua armahtakoon näkemästä
ensimmäistäkään unen omaista näkyä siitä
idiootista...