Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

milloin saa viedä vastasyntyneen ov

Vierailija
30.10.2008 |

marketeihin? siis us. milloin ne saa rokotukset? rota tais ollu 6 vko iässä eikö? entä muut? vauva 4 vkoa nyt ja osaimetyksellä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä niinkään niiden tautien takia.

Vierailija
2/10 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja senkään jälkeen ei niihin kaupan kaukalokärryihin, ne on tautipesiä. Meillä siis joko rattaat tai rintareppu missä mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/10 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja senkään jälkeen ei niihin kaupan kaukalokärryihin, ne on tautipesiä. Meillä siis joko rattaat tai rintareppu missä mukana.

Teille ei varmaan saa tulla vieraita, ettekä itse harrasta kyläilyä lapsiperheissä.

Vierailija
5/10 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja senkään jälkeen ei niihin kaupan kaukalokärryihin, ne on tautipesiä. Meillä siis joko rattaat tai rintareppu missä mukana.

Vierailija
6/10 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän rauhallisemmin. Onhan ihmisellä ensimmäisinä elinkuukausinaan apuna äidiltä saadut vasta-aineet, mutta vain ne vasta-aineet joita äidillä on sattunut olemaan - vauvan immuunijärjetselmä on vielä muuten vajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vältä ruuhka-aikoja. Sama juttu julkisen liikenteen kanssa.

Vierailija
8/10 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä kaikenlaista kysellään! Pienenä muistutuksena, että maalaisjärkeä on ihan suotavaa käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on nuoremmat lähteny heti mukaan kauppaan, isompien harrastuksiin, viemään/hakemaan isompia lapsia kerhosta/koulusta/kavereilta... Ja kyllä me kaupassakin käytiin ruuhka-aikoina. Eipä nuo vauvat niistä reissuista niin välitä, nukkuvat vaunuissa/kaukalossa ihan tyytyväisinä.

Vierailija
10/10 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin yhden lapsen vanhemmat täällä kirjoittaa...tosin en ollut noin vauhko ensimmäisenkään aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän