Lue keskustelun säännöt.
menkat ja gynekologikäynti
04.10.2008 |
eli semmosta kyselen että mulla sattuu gynekologikäynti menkkojen viimeselle päivälle. pillerireseptiä olen menossa uusimaan. pitääkö aikaa siirtää vai voiko mennä vaikka menkat?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En usko, että on väliä, vaikka olisi vuodon ensimmäinenkin päivä. On niillä huuhteluvälineet ja ovat nähneet jos kaikenlaista. Ymmärtääkseni vain jos papaa otetaan, ei saisi olla menkkoja päällä.