Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi räkä, lapsen 70 € talvikengät meni tänään rikki!

Vierailija
21.11.2008 |

Ostettu kolme viikkoa sitten. Mies oli heittänyt jo kuitin roskikseen. Valittaa ei kai oikein enää siis voi?

Jotenkin niin luotin, että kun ostaa kerrankin kalliit kengät, ne myös kestää.

No, voihan niitä vielä käyttää, mutta yksi kiinnitystarroista on vain irti.

Voisiko suutari auttaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo normaalilta kuulosta, jos noin äkkiä hajosivat. Mistä ostit? Luultavasti voit tehdä reklamaation.



Suutarit kyllä usein pystyy myös hyvin auttamaan tuommoisissa tilanteissa.

Vierailija
2/9 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vinkkinä tulevaisuuttaa ajatellen, kenkien kuitti pitää aina säästää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne mistä ostit. Itse vein kerran vaikka oli käytetty jo jonkun kuukauden, taisivat soittaa sieltä jollekin kenkien valmistajalle tmv:lle ja sain uudet. Tai oletko käyttänyt jotain kanta-asiakaskorttia kun maksoit ne, ainakin stockalla se korvaa kuitin.

Vierailija
4/9 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen tuli postissa uusi uiva Baby Born nukke meille, kun edellinen lakkasi puolen vuoden leikkimisen jälkeen toimimasta.

Ei ollut kuittia, mutta otin maahantuojaan yhteyttä. Tottakai halusivat korvata.

Vierailija
5/9 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä ainakin kauppa löysi vastaavassa tilanteessa omista papereistaan ostokuitin, kun muistimme päivän milloin kengät oli ostettu. Ja saimme siis uudet tilalle. Varsinkin noissa arvokkaammissa kengissä on se hyvä puoli, että aika mukisematta saa uudet tilalle.

Vierailija
6/9 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sanot rohkeasti jos näet sen saman myyjän niin saattaa vielä muistaa. kerrot että nämä kengät kun ostitte niin ovat jo rikki. Ja kerro että kuittia ei ole tallella, mutta jos on ostettaessa käytetty korttia on tiedot luettavissa omalta tililtänne tai mahdollisesti liikkeen tiedoissa.



Jos liike ei tule vastaan, etsi googlesta maahantuoja ja kerro sinne. Varmasti hyvittävät asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tapahtuma näkyy tiliotteella, joka on ihan käypä tosite.



Jos et maksanut, niin mene käymään kaupassa, josta kengät ostit. Selitä YSTÄVÄLLISESTI ongelma, niin lähettävät taatusti valmistajalle korjattavaksi.

Vierailija
8/9 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selität asian, ja pyydät korjausta. Ei kuittia voi vaatia säilyttämään, ja ainakin jos kyse on vain tarran kiinnityksestä, hoitanevat korjauksen. Kenkäliikkeillä on aina sopimus suutari, joka korjaa asiakasreklamaatiot liikkeen laskuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivat ottaneet puoli vuotta vanhat kengät takaisin, kun kyselin liikkeestä suutaria, mutta meidän kengät oli vuoden vanhat. Ei olisi tarvinut olla kuittia, tietävät kyllä onko kengät olleet heillä myynnissä.



Jos kyseessä on valmistusvirhe, valmistaja on velvollinen korvaamaan tai vaihtamaan kengät oli kuittia tai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan