Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi paha mieli, kun en pääse isää onnittelemaan pitkän välimatkan takia.

Vierailija
09.11.2008 |

Kyllä taas ottaa päähän asua näin kaukana sukulaisista ja kotikaupungistani. Tänään juhlitaan isää, niin minunkin lapsuuden kodissa, jonne kerääntyy kaikki muut paitsi minä. Mies töissä ja minä kyhjötän täällä kaukana yksin. Voi kuinka mielellään olisinkin isän luona tänään onnittelemassa maailman parasta isää ja viettämässä yhteistä aikaa lähimmäisteni kanssa. Välimatkaa vaan reipas 700 km, joten tänä viikonloppuna en päässyt noin kauas lähtemään.



Muita samassa tilanteessa olevia?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan