Lue keskustelun säännöt.
Kuljettaisitko lastasi näin?
21.11.2008 |
Kantorinkassa selässä, itse pyöräilisit... Ikää lapsella alle 1-vuotta.
Kommentit (4)
Rinkka selässä ja pyörää työntäen kyllä jos esim. viemässä lasta hoitoon ja matka jatkuu siitä pyörällä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jos kaatuu niin kaatuu molemmissa tapauksissa ja jälki on pahaa. Ei se hamaxikaan lasta juuri suojaa.
Kypärä kyllä suojaisi.
jos kaatuu niin kaatuu molemmissa tapauksissa ja jälki on pahaa. Ei se hamaxikaan lasta juuri suojaa.
Kypärä kyllä suojaisi.
lapsella ei kypärää...