Mitä teet, jos työkaverisi maanantaina kertoo, että miehensä uhkasi tappaa koko perheensä?
Kommentit (10)
EVVK. Kai sieltä joku uus saadaan tilalle.
Pahimmassa tapauksessa tämä mies tappaisi ensin perheensä, sitten asiaan puuttuvat (työ)kaverit ja vasta sitten itsensä.
toivottavasti nää ihmiset ei todellakaan ole tosissaan...
On tää niin tätä taas. Mut joo, tietenkin käskisin mennä turvakotiin. Hommaisin puhelinnumeron tai soittaisin itse ihmisen puolesta sinne. varmasti yrittäisin auttaa ihmistä.
hälytysnumeroon ja vaikka minne, tietysti!
No jaa, ehkäpä vaimot ottavat tapahtuneen valossa vähän vakavammin ilmaan heitetyt uhkaukset.
lähti turvakotiin lapsen kanssa- ero tuli
En itse osaisi varmaan auttaa mitenkään muuten, se vann on niin.
asiaa kenellekään, niinkuin tässä Oulun tapauksessa oli.
Käskisin tulla meille lasten kanssa suoraan töistä ja koulusta kulkematta lähtöruudun kautta so. ei mitään tavaraa enää kotoa hakemaan.
Muutama päivä sovitaan olemaan vähän ahtaammalla, niin että kaveri ehtii vähän hoitaa asioita. Yksi huone työkaverin ja lastensa käyttöön. Autan sen minkä pystyn.
EVVK. Kai sieltä joku uus saadaan tilalle.