Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon surullinen! Tahtoisin lähtee Hgissä juhlimaan mut ei oo kaveria! :(

Vierailija
25.10.2008 |

.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutustuu, kun on yksin liikenteessä.

Vierailija
2/8 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan hotelli Vantaaseen. Useinkin olen mennyt yksin, mutta kauaa ei tarvii yksin tanssia. Seuraa saa helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että seuraa saa liiankin helposti. Siksi ei ole kiva edes mihinkään lähteä. Ellei siis nimenomaan halua uusia tuttavuuksia...



Hotvanissa on kai edelleen ihan hirveä ruotsinlaivameininki. Ei siellä tosiaan kauaa tarvitse yksin olla.

Vierailija
4/8 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitää mua hienostelijana, kun en halua sinne.

Mutta minua vain ahistaa, ku koko ajan pukkaa jotain ukkoa juttusille. Ollaan kuitenkin molemmat varattuja, ettei sillä lailla olla haku päällä. Mutta ap voisi mennä johonkin vähän rauhallisempaan menomestaan.

Vierailija
5/8 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikää ap:lla oli?? minä voin lähteä mukaan... sais vähän hengähdystaukoa lapsista.

Vierailija
6/8 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

flamingo on kuulemma kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä saa kyllä jonottaa sisällä.

Vierailija
8/8 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla pitkä mutta vetää aika nopeasti. mun mieli mesta nykyään. tervein nainen 31.v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi