Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi yök. Kaverin lapsi haisee aina kakalle :(

Vierailija
25.10.2008 |

Sellaiselta vienolta kakan tuoksulle, mutta.. Inhottaa ottaa edes syliin, tuon hajun takia. Lapsikin on joskus kysynyt, että miksi "Matti" haisee kakalta.

Ainakin tänään lapsen kalsarit olivat puhtaat, kun kävin pyyhkimässä hänen pepun, mutta siitä huolimatta hän haisi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kysynyt lapselta itseltään suihkussa käymisestä, vaatteiden pesusta tms.?



Tai voisitko kuvitella että juttelisit hyvässä hengessä lapsen äidin kanssa? Tai veisit lasta suihkuun tai jotain.



Musta on aika epäreilua päivitellä asiaa netissä jos ei ole oikeasti tehny asian eteen mitään... Lapsi varmaan itse siitä kärsii eikä pieni osaa vielä itse huolehtia.

Vierailija
2/10 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis, ettei lapsi ole näkyvästi likainen, esim. räkä poskilla, naama sotkussa tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ummetusta ja siks pierettää koko ajan?

Vierailija
4/10 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oma lapsi TUOKSAHTAA kakalle?

Vierailija
5/10 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki selittivät vain, että "huono vatsa". Likainen ei tasan ole/ollut. Sitten löydettiin laajat allergiat ja haisuli katosi perheestämme.

Vierailija
6/10 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on tokaluokkalainen ja herkkävatsainen. Laktoosittomat tuotteet käyvät, mutta kaikki hyla-jutut, voimakkaasti maustetut ruuat ja raa´at kasvikset aiheuttavat hirvittävät ilmavaivat. Isäsä on samanlainen.. :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talkki auttaa poistamaan hajun

- pesun jälkeen sitä vaan peppuun...

Vierailija
8/10 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten hänellä n vain akkanhajuinen ominaishaju.



Jokaisella ihmisellä on ominaishajunsa. Jollain on voimakas ja vielä moneen nenään melko paha niin onhan se kärsimys ihmiselle itselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kun lapsesi kaveri tulee teille niin jos lapsi haisee niin viet pesulle ja suihkuun? Ei kenelläkään ole oikeutta viedä toisen lasta suihkun jos näin ei ole sovittu.

Vierailija
10/10 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kutsuisi tuollaista kaveria kylään, jonka lapsi haisee ulosteelle. Ens kerralla kaverille tiukka puhuttelu ja lasta vaikka korvannipukasta kiinni, kääntää lapsen katseen omaansa kohti ja sanoo kunnolla että haista ei saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän