Lue keskustelun säännöt.
Ostettiin energiaa säästävä telkkari :)
19.11.2008 |
Siinä on sensori, joka säätää kirkkautta automaattisesti huoneen valaistuksen mukaan. Jos on esim pimeä huone, kuva himmenee itsestään sopivaksi huoneen valoisuudelle ja samalla säästää sähköä.
Lg:n taulutelkkari, 42 tuumainen, eikä hintakaan huitonut pilvissä. 1300 euroa maksoi. Hinnat on muuten tullut hurjasti alas telkkareissa parin kuukauden aikana. Nyt kannattaa ostaa!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
todennäköisesti uusi iso telkkari vie enemmän sähkö kuin entinen... varsinkin jos entinen oli kuvaputkitelkkari.