Lue keskustelun säännöt.
Missä vika, kun menkat jää pois? Raskaustestit negaa.
25.10.2008 |
Kohta kaksi viikkoa menkat myöhässä, koskaan aiemmin lähes kellontarkka menkkakierto ei ole pettänyt.
Raskaustestejä olen tehnyt parin viikon aikana kolme, kaikki tulokset selkeitä negoja. Voisin olla raskaana yhdyntöjen ja ehkäisemättömyyden puolesta.
Terveydenhoitajalle soitin eilen, hän suositteli odottelemaan vielä jonkin aikaa, ja hakeutumaan sitten lääkäriin, varsinkin, jos tulevista raskaustesteistä ei saada positiivisia tuloksia.
Aina välillä vihlaisee oikean munasarjan paikkeille... Joten vähän huolissani olen.
Kellään ollut vastaavaa?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kesti vaan tosi kauan ennen kuin näkyi testeissä. Taisi mennä kolme viikkoa sen jälkeen kun menkat olivat jääneet pois.