Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka suuri mahdollisuus meille olisi syntyä kaksoset, kun...
02.11.2008 |
minun suvussani sekä äidin että isän puolelta löytyy kaksosia. Tosin identtisiä eivät ole. Mutta esim. äidilläni on kaksi serkkua jotka ovat kaksosia, samoin isälläni. Enemmänkin on ollut kaksosia, mutta ovat aikoinaan kuolleet jo lapsena (joskus kauan sitten).
Mieheni puolelta en tiedä kaksosia. Ei taida olla.
Kommentit (2)
miehesi suvun kaksosilla ei ole mitään merkitystä. Ja nimenomaan erimunainen (ei-identtinen) kaksosuus on se, joka periytyy.
Ja mitä vanhempi olet, sitä suurempi todennäköisyys kaksosraskaudelle on.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
koska teillä on suvussa epäidenttisiä kaksosia, silloin naisilla taipumus tuottaa 2 munasolua. Identtisiä kaksosia tulee ihan sattumanvaraisesti eikä se ole perinnöllistä. Miehen suvun asiat ei taas vaikuta tähän mitenkään, vaikka siellä olisikin kaksosia.