Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ehkäisyä käyttävät pariskunnat, joiden mies ei halua enää lapsia, mutta nainen haluaisi vielä vauvan?

Vierailija
03.05.2006 |

Kerro, miten teillä!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kortsu voi nimittäin silti häiritä myös naista.

Vierailija
2/3 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin monta vuotta kärsin lapsettomuudesta ja vasta hoitojen kautta kuopukset sai alkunsa. En kyllä ala tuhlaamaan ehkäisyyn rahaa. Mies saa huolehtia ehkäisystä jos haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiltu kierukkaa ja rengasta, mutta en halua hormoneja, joten nyt on sitten kompromissina ne emätinpuikot, Patentex Oval. Kumista ei kumpikaan tykkää. Mies suostuu hyväksymään tuon epävarmuuden, kun vaihtarina on että hormoneissa en halua seksiä. Mutta siis ei mitään sellaista että käyttäisin muka pillereitä ja mies ei voisi luottaa, olen toistaiseksi, joskin hyvin vastahakoisesti suostunut sitten ehkäisemään, mutta vain tiettyyn aikarajaan asti. En kuitenkaan suostu hormoneihin. Paskamaistahan se on, vielä ikävämpää tietty olisi, jos ei olisi luottamusta ja saatu neuvoteltua mikä on tilanne. Kyllähän minä koko ajan toivon että ehkäisy pettäisi, mutta en kuitenkaan edesauta sitä mitenkään, haluan olla miehen luottamuksen arvoinen. Toisaalta vähän jännittää että mitäs sitten jos pettääkin, hyväksyykö mies tilanteen... pakkohan sen on, ja luotan siihen että se puolestaan luottaa etten ole tehnyt sitä tahallani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme