Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Löytyisikö Herttoniemenrannan alueelta seuraa 30v äitille ja pojillemme.
16.05.2011 |
Olemme juuri muuttamassa herttoniemenrannalle perheemme kanssa, perheeseemme kuuluu minun ja mieheni lisäksi 2 poikaa, nuorempi on 1v8kk ja vanhempi kohta 4v. Olisi kiva löytää kahviseuraa ja pojille leikkikavereita =)
s.postini on: katja_reelo@hotmail.com
Kommentit (2)
Ollaan saatu muutettua ja kaipailtas poikien kanssa seuraa rannalle ja leikkipuistoon ja ihan mihinkä vaan...odottelen innolla yhteydenottoa??!! =))
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olemme mukavaa porukkaa ja innolla odotetaan uusiin kavereihin tutustumista...
Päivisin olen kotona poikien kanssa ja oishan se kiva jos löytyis mukavaa seuraa mm.puistoiluun ja muuhunkin =)