eilen meinasi olla mieli maassa kun ei paino putoa, illalla sitten piti suruun syödä, mutta onneksi silti pysyin kevyissä ruuissa.
Aamulla kävin puntarilla ja se näytti -200g, jostain syystä maanantaisin puntari näyttää huonoja lukemia vaikken viikonloppuisin mitenkään poikkeavasti syö, päivät ovat ihan arkea vastaavia.
Aamulla kaivoin mittanauhan myös esille ja se näyttikin ihan positiivisia lukemia.
4 viikossa paino on pudonnut vain 900g,mutta vyötärö on kaventunut 3cm, vatsa 5cm , lantio 3cm, reidet 1cm.
Siitä löytyi taas uutta motivaatiota, jos paino haluaa pysyä samassa niin olkoon, mutta kunhan kroppa kapenee.
Juustoksi ostin nyt 10% kadettia, ei ole niin minun makuun, joten menee vähemmän ja rasvaa en ole enää leivällä laittanut yhtään. Vaatii totuttelua, mutta eiköhän se tästä.
Päänvaivaa aiheuttaa vain se, että meidän lapset ovat oikeita kukkakeppejä ja heidän ruuan ei saisi kevetä kyllä yhtään päinvastoin. Ja kun teen jo vauvalle omat safkat ei viitsisi tehdä enää kolmattakin ruokaa.
eilen meinasi olla mieli maassa kun ei paino putoa, illalla sitten piti suruun syödä, mutta onneksi silti pysyin kevyissä ruuissa.
Aamulla kävin puntarilla ja se näytti -200g, jostain syystä maanantaisin puntari näyttää huonoja lukemia vaikken viikonloppuisin mitenkään poikkeavasti syö, päivät ovat ihan arkea vastaavia.
Aamulla kaivoin mittanauhan myös esille ja se näyttikin ihan positiivisia lukemia.
4 viikossa paino on pudonnut vain 900g,mutta vyötärö on kaventunut 3cm, vatsa 5cm , lantio 3cm, reidet 1cm.
Siitä löytyi taas uutta motivaatiota, jos paino haluaa pysyä samassa niin olkoon, mutta kunhan kroppa kapenee.
Juustoksi ostin nyt 10% kadettia, ei ole niin minun makuun, joten menee vähemmän ja rasvaa en ole enää leivällä laittanut yhtään. Vaatii totuttelua, mutta eiköhän se tästä.
Päänvaivaa aiheuttaa vain se, että meidän lapset ovat oikeita kukkakeppejä ja heidän ruuan ei saisi kevetä kyllä yhtään päinvastoin. Ja kun teen jo vauvalle omat safkat ei viitsisi tehdä enää kolmattakin ruokaa.