Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kp24, dpo13 - Voiko + jo näkyä?

02.11.2012 |

Hoihoi!

Kyselen siis vähän että voisikohan plussa jo näkyä testissä? Eka luomukierto kahteen vuoteen menossa ja oviksen bongasin limojen perusteella kp11. Tästä 4-5pv ja mahassa menkkajuilimista todella lievänä versiona, mutta tuntui. Päätä särkenyt oviksesta lähtien lähes joka päivä niin ettei eteensä näe. Samaisella oviksen jälkeisellä viikolla (viime vloppuna) etoi muutamana päivänä, lähinnä iltaisin. Tällä viikolla on etominen jatkunut aina välillä, ei kuitenkaan joka päivä. Yks päivä meinas ruoka tulla ylös ennen kun kerkes alas. Näiden lisäksi mun maha on ollut yks iso ilmapallo nyt jo toista viikkoa, tuntuu tosi painavalta ja sisältäpäin kimmoisalta. Ihan selvää painontunnetta siis. Ja joitain satunnaisia vihlaisukipuja vasemmalle alamahalle tuntunut.

Mitä muuta löytyy? Jano, vessassa ravaaminen, jatkuva nälkä, ummetus, runsaampi valkkari, hengästyttää, jne... Varmat merkithän tässä on ilmassa, mutta että näkyykö se vielä missään?

Ja lisäksi mulla on ollut nyt jo parisen viikkoa hyvin vahva olo, siis tärpännyt olo. Ihan 100% varma.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla