Lue keskustelun säännöt.
vaaleanpunainen hortenssia
Kommentit (4)
Olen kanssasi samaa mieltä, että inbloom on Helsingin paras kukkakauppa. Upeita hortensioita!
- M
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ihana päivänpiristys on aina päästä katsomaan mitä kivaa Inbloomissa on sillä kertaa keksitty.
mun vaaleanpunainen hortenssia on niin upea ja valtava, että aalto-maljakin kaatui jo sen painosta. :)
Hortensia on kyllä kukkien aatelia - upeita nuo valkoiset! Ja kaunis myös tuo sinun ostamasi vaaleanpunainen?