Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Luuletteko, että uudet viestimet lisäävät pettämisen määrää?
02.05.2006 |
Mä vähän veikkaan että entinen luku, että miehistä 50% pettää ja naisista 40% kohta nousee. Entis aikaan kun jos halusi soittaa miehelle tai naiselle, niin piti soittaa kotinumeroon tai jos lähetti kirjeen, niin se plumpsahti koko perheen postilaatikkoon. Hivenen saattoi siis olla " valvovaa" silmää moisella touhulla. Nykyään kun on omat kännykät ja sähköpostit, niin on aika helppo ylläpitää sivusuhdetta, jos siihen taipumusta on.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa