Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Lapsen puheen oppiminen
20.03.2011 |
Hoidan kotona pian vuoden täyttävää lastani. Pienen lapsen äitinä olisin kiinnostunut kuulemaan toisten äitien näkemyksiä lapsen puheen oppimisesta. Kertoisitko siis omia mielipiteitäsi seuraavista asioista:
1. Miten mielestäsi lapsi oppii puhumansa äidinkielen?
2. Millaista lapsen varhaisin puhe on?
3. Millaisia olivat lastesi ensimmäiset sanat?
4. Millaisia ikävaiheita puhumaan oppimisessa mielestäsi on?
5. Kuinka olet tukenut lapsesi kielellistä kehitystä?
6. Millaista kieltä lapselle pitäisi puhua?
Jos olet jo työelämässä, kertoisitko vastauksessasi myös ammattisi.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot