Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lapsialennus
28.01.2015 |
Jos hotelli mainostaa lapsialennusta niin miksi sen saa vain yhdestä lapsesta vaikka matkustetaan koko perhe(2 aikuista+4 lasta)?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Hei
Et maininnut mistä hotellista on kysymys, mutta useimmissa hotelleissa lapsialennuksen edellytys
on että lapsi on lisävuoteella.
Jos kysymyksessä on esimerkiksi suuri kolmio jossa on kaikille normaalit vuoteet, ei lapsialennusta
tällöin tule.
Terveisin
Finnmatkat/Tiina