Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
2os. toppa-asu hakusessa
19.10.2006 |
Auttakaas hiukan, eli 2 osanen toppa-asu hakusessa pojalle kokoa 80? Reimaa en enää raaskisi ostaa kun Reimatecin haalari jo hankittu... Onko esim. Name it:illä? Ja kengistä vielä mistä ootte löytäny edullisia ensikenkiä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
oli aivan ihanan söpö (oisko ollut jonathan) ruskea kaksiosainen (myös yksiosainen) toppahaalari. itse harmittelin, kun olin tullut jo takin ostaneeksi...ei siis ollut kosteussuojattu, hinta setille 49¿ (saman verran kun itse maksoin pelkästä takista...) taisi olla niin, että vuorin perusteella oli sekä tytöille että pojille omansa.