Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vastaa hetken kysymyksiin

Vierailija
05.04.2006 |

jos joku haluaisi jotain kysyä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/14 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitä sillä tekee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


siis mitä sillä tekee?

Mutta miesten mielestä sitä on hauska katsella. Jos tykkää luukuttaa niin voihan sitä aina seurailla ettei kone pääse ylikierroksille (vaikka nykyään lähes poikkeusketta on rajoittimet), tai jos halua tieteellisesti esim. kiihdyttää niin voi mittarilta seurata milloin on maks teho ja maks vääntö esim. Mutta normaalissa ajossa sillä ei mitään oikeasti tee.

Vierailija
4/14 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Mutta minusta lahjalistat ovat hyviä koska minun on usein vaikeaa keksiä järkeviä lahjoja. Rahan pyytäminen sen sijaan on minusta junttimaista.



Vierailija
5/14 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen hoksasin että mun autossa on semmonen enkä kehdannu mieheltä kysyä että mitä siitä pitäis seurata.

Vierailija
6/14 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Eilen hoksasin että mun autossa on semmonen enkä kehdannu mieheltä kysyä että mitä siitä pitäis seurata.

" Virrallinen" tehtävä on kai seurata ettei ajaa liian isolla tai pienellä vaihteella. Mutta sen kyllä huomaa minusta ihan hyvin ilman mittariakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksipalsta on ihan mielenkiintoinen, ja sitten tämä aihe vapaa jossa voi haistella vähän mitä naisia kiinnostaa ja mistä he keskenään " puhuvat" .

Vierailija
8/14 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä koska miehet eivät ole toisilleen yhtä vittumaisia kuin naiset joskus ovat. Minusta on joskus lähes järkyttävää seurata kun naiset puukottavat toisiaan selkään minkä kerkeävät. En tiedä mistä johtuu, muta kannattaisi varmaan yrittää olla osallistumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siä?

Vierailija
10/14 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruileeko miehet keskenään perheasioita? Valitatteko mitä vaimot tekee / ei tee tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minne voisin vähän mennä vakoilemaan?

Vierailija
12/14 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut teistä vaikuttavat hyvin mukavilta ja fiksuilta, suurin osa aika normaalilta ja sitten on pieni joukuu joka vaikuttaa vähän surulliselta. Mutta kokonaisuutena siis aika pitkälle odotukseni mukaista. Eikä puheenaiheet oikein ole kauheasti yllättäneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Juoruileeko miehet keskenään perheasioita? Valitatteko mitä vaimot tekee / ei tee tms.

Ei samalla tavalla kun naiset... Ei ainakaan mun kaveripiirissä. Hienotunteisempaa itse asiassa! Miehet sitäpaitsi ymmärtävät toisiaan, ei tarvitse mennä yksityiskohtiin, riittää että sanoo " on ollut vähän raskasta kotona" tms, niin muut miehet ymmärtävät, osoittavat omalla tavalla myötäntuntoa (sanomalla esim. hmmm, joo, aijaa tms) ja sitten voidaan siirtya tärkeämpiin asioihin kuten esim. autot, lätkä jne.

Vierailija
14/14 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


minne voisin vähän mennä vakoilemaan?

Enemmän kai eri harrastuksiin liittyviä, mutta ei tällaista yleistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä