Kuinka paljon liikut/harrastat?
Mä käyn 2-3 kertaa aerobicissä ja lenkillä pari iltaa viikossa + mitä lasten kanssa riehun pari kertaa päivässä ulkosalla...
Kommentit (7)
Sauvakävelyä, sauvajuoksua, voimakävelyä ja hölkkää.
Vaihdellen etten kyllästy.
Steppaan, kävelen, juoksen ja/tai uin.
2 x viikossa, tanssia (salsaa) 1 x viikossa, sauvakävelyä/kävelyä vaihtelevasti, n. 1-2 x viikossa, uintia satunnaisesti. Pyöräilyä kesäisin satunnaisesti.
Kateeksi käy, mä en ole lasten jälkeen saanut harrastaa mitään liikuntaa ja sen kyllä huomaa. 2 lasta ja tupakan poltto loppu seurauksena paljon lisäkiloja. Ennen lapsia kävin 3 kertaa vähintään viikossa, jossakkin liikuntajutuissa. Jos sanon, että lähtisin vaikka kävelylenkille, mies saa kauheen kohtauksen..
Kävelyä muutamia kilometrejä päivässä ja kesäisin paljon pyöräilyä ja uintia. Talvisin ei voi uida mutta säännöllisen epäsäännöllisesti käydään miehen kanssa pelaamassa sulkapalloa.
2-3 kertaa viikossa. Sen lisäksi hyötyliikuntaa eli pyöräilen päivittäin töihin ja takas (3 kilsaa suuntaansa)
minä käyn kerran viikossa jumpassa ja kerran viikossa kuntosalilla (ihan uusi harrastus, vasta 3 kertaa käynyt!) sekä teen kävelylenkkejä rattaita työnnellen tai koiran kanssa. + tietenkin lasten kanssa muuten liikun ulkona. pitäisi itseään ottaa niskasta kiinni ja ruveta enemmän hiihtämään...voisi ostaa uudet sukset... =)