Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä avuksi?
24.03.2006 |
Mulla on valtava kuolemanpelko. Menetin kaksi läheistä vuoden sisään ja nyt olen kohta vuoden ajan jo pelännyt aivan valtavasti että lapsilleni sattuu jotain.
Alan itsekin tiedostaa että pelkoni on jo " ei normaalia" , vaikeuksia jättää lapsia mummolle (tuttu&turvallinen) hoitoon, saati yökylään vaikka tarpeen olisi viettää vaikka viikonloppu miehen kanssa ihan kaksin ja rauhoittua.
Tosi suuria vaikeuksia on myös isomman lapsen kanssa joka on jo ekaluokkalainen, pelkään päivittäin että koulussa sattuu jotain. Kuljetan mm. koulumatkat lastani koska pelkään että hän jää esim. auton alle.
Onko kukaan saanut apua vastaavaan? Tuntuu että päässä surisee..
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa