Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Milloin vauva palsta perustettiin?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alunperin tämän palstan nimi (siis minne sai kirjoittaa rekisteröitymättä) oli Isien palsta. No, aika äkkiä isit oli vähemmistössä.
Aluksi käytettiin myös nimimerkkejä, ja niistä saatiin riitoja aikaiseksi; kuka oli se oikea Äippä75.
2005 vuodesta alkaen löytyy keskusteluja aihevapaa.
Vierailija kirjoitti:
2005 vuodesta alkaen löytyy keskusteluja aihevapaa.
2002 on vanhimmat mitä mulla on tullut vastaan.
1990-luvulla. Toisessa tämänkaltaisessa vanhemmassa ketjussa kävijä mainitsee olleensa täällä vuonna 1998.
Alue: Aihe vapaa
Mä muistelen käyneeni täällä ekan kerran 1998.