Lue keskustelun säännöt.
Jätättekö tuliaisiin hintalapun?
10.07.2015 |
Olen menossa sukulaisen luokse ja vien tuliaisena Finlaysonin pussilakanoita ja pyyhkeitä. Kuuluuko etikettiin repiä hintalaput pois vai jättää ne esille?
En ole koskaan aiemmin vienyt muuta kuin itsetehtyä ruokaa joten en tiedä miten toimia.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ajattelinkin että ne otetaan pois. Ap
Totta kai jätät esille! Tosin jos ovat kesäalesta, kannattaa pyytää, että saisit normaalihintaisen hintalapun kassalta. Ne oranssit alehintalaput on kuitenkin aika kiusallisia.