Lue keskustelun säännöt.
paprikasta
05.04.2006 |
mitä vitamiinia paprikasta saa ja saako sitä lapset syödä miten paljon tahtoo? meillä pari vuotias huutaa jo aamupalalla että paapikaa....
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jossain nettijutuissa lukee, että 7 kertaa enempi vitamiini c:tä kuin appelsiineissa. Tiedä sitten... mutta c on sellanen vitamiini, joka ei varastoidu elimistöön, liiat tulee pois.