Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paprikasta

Vierailija
05.04.2006 |

mitä vitamiinia paprikasta saa ja saako sitä lapset syödä miten paljon tahtoo? meillä pari vuotias huutaa jo aamupalalla että paapikaa....

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain nettijutuissa lukee, että 7 kertaa enempi vitamiini c:tä kuin appelsiineissa. Tiedä sitten... mutta c on sellanen vitamiini, joka ei varastoidu elimistöön, liiat tulee pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi