Lue keskustelun säännöt.
Saako 1 vuotiaan jättää päiväunille jos on noin 15 minuuttia poissa?
23.03.2006 |
tässä ajassa käyn nopeasti naapurissa paneksimassa.
Kommentit (2)
Mulla menee kolme minsaa juosta naapuriin, kolme minsaa esileikkiin, kaksi aktiin, neljä peseytymiseen ja kolme takaisin kotiin. Kyllä tää on loppuun asti mietitty juttu. ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
joopajoo