Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko noloa
25.07.2015 |
jos mies ei ole seurustellut 30-v mennessä? Eikä varmasti ole mitään muutakaan tehnyt naisten kanssa. :D
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On ja siksi olenkin hankkinut naisista kokemusta muuta kautta.
T: Lassukka
No ei kyllä todellakaan ole noloa. Ihmetyttäähän se tietenkin, mutta eiköhän se oli kaikkien oma asia.
Se on noloa, jos pidät sitä itse nolona.
Outoa se on varmasti lähes kaikkien mielestä.
Psyykeen päälle se on niille, joille jotka haluaisivat tilanteelle muutosta, mutta eivät sitä kykene saavuttamaan.
Alue: Aihe vapaa
Ei noloa mutta outoa