Lue keskustelun säännöt.
En uskalla mennä uimahallissa saunaan
31.07.2015 |
Koska pelkään tulevani raskaaksi. Jollakin voi olla lasti sisällä ja valuu sielä lauteille. Mitäs jos istun juuri siihen kohtaan. Olis mun tuuria.
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Uimahallin saunat ovat turhia. Jos opit uimaan siellä rautaisella otteella niin kehityt todella paljon fyysisesti.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 20:08"]Koska pelkään tulevani raskaaksi. Jollakin voi olla lasti sisällä ja valuu sielä lauteille. Mitäs jos istun juuri siihen kohtaan. Olis mun tuuria.
[/quote] mahdoton ajatus. Pitäs viimeistään hallin ovella saada siemenet sisään että valuis lauteille
Lasti ei elä saunassa, ja myöskin pefletti