Lue keskustelun säännöt.
Kokemuksia Saton vuokra-asunnoista
31.07.2015 |
eli nyt kokemuksia jakoon. Jos asunto on mielestäsi huonossa kunnossa ennen kuin muutat tekevätkö laminaatit tai muita pieniä remontteja ihan tuosta vain?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei ole kokemusta vuokra-asunnon remontista mutta kallis kuin helvetti. Tosin mikäpä ei olisi, täällä sivistyksen sydämessä.