Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten kehua itseään
31.07.2015 |
Joops... Tässä koitan kirjoitella työhakemusta. Kohdassa "kerro jotain itsestäsi" ja alkoi lyömään ihan tyhjää. Yleensä nämä kirjoitukset menevät ihan läpihuutojuttuna, mutta nyt en vain keksi, miten aloittaa tarina itsestäni.
Miten te olette päässeet yli kirjailijan tyhjän paperin kammosta tämmöisessä tilanteessa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mä saan ainakin tosi hyviä vinkkejä Xenias day blogista. Jos ei nyt tämänhetkisestä jutusta niin taaksepäin selaamalla varmasti löydät vastauksen. Hän kyllä osaa.