Lue keskustelun säännöt.
Putinista on tullut vanhuuden höperö
30.07.2015 |
Putin sanoo, että Sepp Blatter ansaitsisi Nobelin palkinnon. Olenko koskaan kuullut mitään yhtä typerää?
http://yle.fi/urheilu/putin_blatter_ansaitsisi_nobelin_palkinnon/8185696
Kannattaisikohan venäläisten nyt alkaa vakavasti harkita johdon vaihtoa?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla