Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Steinerkoulu Tampereella-kokemuksia?

Vierailija
14.07.2015 |

Onko jonkun lapsi steinerkoulussa?
Paljonko maksaa kuussa?
Millaiset kokemukset paikasta...

Kommentit (51)

Vierailija
42/51 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaminen on vakava ongelma siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pim peli pom

Vierailija
44/51 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi on siellä nyt. Tosi hyvä fiilis oli kun aloitettiin, kaikki oli olevinaan niin hyvin. 

2 vkoa aloituksesta kaikki muuttui. 

Kiusaaminen muuttuu henkiseksi, fyysiseksi ja seksuaaliseksi väkivallaksi. Koulu haukkuu uhrit heikoiksi ihan suoraan. Tieto ei kulje vaikka luvataan, kiusaamista ei kirjata ei ilmoiteta lain mukaan, ei edes yritetä lopettaa kiusaamista. 

Ei auta valitukset ylemmäs koska siellä tadetaan juuri kieltää puuttuminen kiusaamiseen

Kyse tässä pienistä koululaisista :(

Vierailija
45/51 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikki epäoikeudenmukaisuutta kokeneet tuolla steinerissa olette tehneet ainakin jälkikäteen rikosilmoituksen. Ja lasun ja muut tarvittavat toimet. Koulu pesee kätensä kaikesta

Vierailija
46/51 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyvät kokemukset meilläkään sieltä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/51 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen steiner koulua valitsisi enää ikinä. Vaikka niin hyvin fiiliksin siellä aloitettiin lapsen koulu. Nyt vaihto edessä. Syynä väkivalta.

Vierailija
48/51 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiminnanjohtaja vastuuseen😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/51 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot kokemukset meilläkin :( Ei puututa kiusaamiseen eikä väkivaltaan. Päädyin laittamaan lapseni toiseen kouluun.

Vierailija
50/51 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisille tietoa noista koulun johdon laiminlyönneistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/51 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lspseni oli Helsingissä Syeiner-koulussa. Meni Steiner-päiväkotiin ja aina mietittiin vaihtamista mutta lapsi halusi jatkaa. Lopulta hän kirjoitti sieltä ja pääsi yliopistoon. Puolensa ja puolensa....mutta sinakaan lapseni luokka-asteilla ei juurikaan esiintynyt kiusaamista ja opetus oli kelvollista.  Omien steiner-hörhötyksiensä lisäksi koulussa näky tietty kristillisyys - joulujuhlassa lapset lukivay jouluevankeliumin ulkoa, suvivirret laulettiin  jne. Tämä ei ollut ongelma kenellekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi