Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Naisen ulkonäön alamäki alkaa yo-juhlien jälkeen
Kommentit (4)
Sinulla ei ÄO tainnut riittää valkolakin hankkimiseen? Tasokas aloitus.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei aina. Mä oon just hämmästellyt yhtä tuttavaa miten siitä on tullut kaunis! Sai lapsen 21v, toisen 25v. On nyt 28v ja kauniimpi kuin ikinä. Nuorena oli jotenkin niin epävarman ja ujon oloinen. Nyt hehkuu täysillä onnea ja on sellainen kenet huomataan.
Jotkut naiset on kauneimpina vasta häissään. Oon huomannut.
Alue: Aihe vapaa
Amiksilla alkaa jo amiksen ekalla lukukaudella.