Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi annatte kakaroidenne hillua kaupungilla yöllä

Vierailija
09.06.2015 |

Ärsyttää nuo jonne jotka pärisyttelee noilla mopoillansa koko yön ja häiritsee kunnon kansalaisia. Ysin jälkeen pitäis 15v jonnejen olla kotona eikä kaupaungissa häiritsemässä muita.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan anna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä