Lue keskustelun säännöt.
UMPIKUJA
16.03.2006 |
Meillä on mieheni kanssa 2 lasta ja 3.tulossa. Meillä ei ole yleensäkään ollut mitenkään ruusuista mutta nyt tajusin että me emme kyllä rakasta toisiamme pätkääkään eikä voi sanoa että pitäisimme edes toisistamme.
Jatkuva nimittely ja alistaminen(henkinen) on ollut meille arkipäivää ja jotenkin luulin että se on normaalia mutta alan pikkuhiljaa ymmärtää että näin ei olekaan.
Nyt en vain tiedä miten tästä eteenpäin.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla