Lue keskustelun säännöt.
Ai hitto! Kokeilin fenkolinsiemeniä ekaa kertaa! Aijaiai!
20.05.2015 |
Tein uuniperunoita eli leikkasin ne suikaleiksi ja kaadoin rapsiöljyä, fenkolinsiemeniä, suolaa ja mustapippuria päälle, sekoittelin ja paistoin uunissa. Siis jestas!!!! Noi fenkolinsiemenet on hurjan hyviä!!!!!
Mihin ruokiin niitä voisi laittaa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En tiedä, mutta ainakin niistä saa ihanan lakritsinmakuista teetä! Hyväksi ruuansulatukselle myös.