Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai hitto! Kokeilin fenkolinsiemeniä ekaa kertaa! Aijaiai!

Vierailija
20.05.2015 |

Tein uuniperunoita eli leikkasin ne suikaleiksi ja kaadoin rapsiöljyä, fenkolinsiemeniä, suolaa ja mustapippuria päälle, sekoittelin ja paistoin uunissa. Siis jestas!!!! Noi fenkolinsiemenet on hurjan hyviä!!!!!
Mihin ruokiin niitä voisi laittaa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta ainakin niistä saa ihanan lakritsinmakuista teetä! Hyväksi ruuansulatukselle myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi