Lue keskustelun säännöt.
kissani haluaa lähteä risteilylle
12.06.2015 |
mutta en päästä sitä! nyt on kesä ja pian lähdemme mökille viettämään sukulaisten kanssa jussia.
onko muiden kissoilla tommoisia outoja päähänpistoja?
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 21:13"]
päästä kisu risteilylle! tekis teille hyvää olla erossa toisistanne
[/quote]en voi päästää kun minä joutusin maksamaan sen reissun ja mulla ei ole paljoa rahaa :/
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
päästä kisu risteilylle! tekis teille hyvää olla erossa toisistanne