Millä raskausviikolla alkuraskauden repäisykivut alkoivat sinulla?
Kommentit (11)
kenellä ei ole repäisykipuja. Olen tuo eka vastannut, ja kivut olivat pelottavia. Samalla myös tuntui, että jotain valui ja aina oli valkovuotoa...
Repäisykivut johtuvat siitä, että kohdun kannattimet löystyvät -> kohtu kasvaa = normaalia.
etteivät ne repäisykivut mitenkään välttämättömiä ole, niitä ei ole läheskään kaikilla. Kun tuntuu kova kipu ja tuntee lorinaa (valkovuoto), niin kyllä se aina vähän huolestuttaa! Toki tiesin, että kivut ovat normaalia, mutta ratkaisepa aina siinä hetkessä, mikä on normaalia ja mikä epänormaalia.
niistä tiesinkin jo olevani raskaana
koska itsellä alkanut jotain tuon suuntaisia, vaikka kierto vasta loppuvaiheessa.. 4 pvää varsinkin noustessa kamalat kivut, joutuu hetken ihan kyyryssä kävelee.. Ei kivaa. Enhän mä ees tiedä, oonko raskaana.
t: yksi jolla ehkä sellaisia on????
Eka raskaudessa ei ollu tommosia olleskaan eikä tässä toisessakaan ja nyt viikko 11+ menossa. Ja onhan se kohtu ilman niitäki kasvanu.
sen sijaan oli sellainen tunne kuin alavatsassa olisi ollut pari liian kireälle vedettyä kuminauhaa
täällä kävi äsken ennen keihäsfinaalia apteekissa ja en tiiä, uskaltaisko sen testin tehdä. Tosin sen verran kipeitä repäsyjä on, että miehen mielestä ois lääkärin paikka. Ei nyt, mutta huomenna. Jos en raskaana, niin sitten syy voi olla esim.kystat. Jos oon, niin otan selville, onko normaalia näin kovina.
Tosin menkat pitäis alkaa vasta ke, joten en nyt vielä haluais hätiköidä..
alkoi kummassakin raskaudessa heti raskaustestin jälkeen. Itse asiassa toisella kerralla testikin näytti silloin vielä negaa ;D Kivut olivat aika kovia, ja tiesin kyllä olevani raskaana!