Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskausoireita ENNEN pos. testiä?

Vierailija
05.06.2009 |

Kuinka paljon ennen positiivista raskaustestiä olette saaneet jotain raskausoireita ja millaisia? Mulla on vasta kierron päivä 28 (vaihteleva kierto)ja n. viikon ajan on ollut oireita. Lievää kuvotustakin, mutta lähinnä alavatsa tiivis pömppö ja rinnat ovat kuin imetysaikana. Väri muuttunut nänneissä, nännipihat (?) laajentuneet ja rinnat ovat selvästi painavat.

Mulla on jo lapsia, muttei tällaista ole ollut näin aikaisin. Raskaus sinänsä on epätod.näk. mutta minkä ihmeen takia rinnat ovat yhtäkkiä tuollaiset?! Negaa olen testannut, mutta voiko nuo oireet tulla jostain muusta "raskaushormonista" kuin istukkahormonista, jota testi etsii?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen negaa tosiaan testaillut, tänään kävin ostamassa lisää testejä. Saan kohta kanta-asiakaskortin... Meillä on ollut ehkäisy käytössä, mutta en ymmärrä näitä oireita yhtään. No, mulle lapsi olisi enemmän kuin tervetullut.

Vierailija
2/2 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne oireet johtuvat luultavasti keltarauhasesta.

Keltarauhanen toimii oviksen jälkeen riippumatta siitä, onko raskaus alkanut vai ei. Oireina on mm. rintojen arkuutta, turvotusta, mahan nippailua ja jomotusta...

Tällaiset oireet eivät siis kerro vielä raskaudesta. Tee testi, jos haluat tietää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla