Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tämä uudistus on tehty?

Vierailija
04.06.2009 |

Olen ollut vauvapalstailija vuodesta 1999 kun aloin odottaa esikoista. En pidä itseäni muutosvastarintaisena mutta tämä uudistus ei ole mennyt hyvään suuntaan. Itseasiassa jo edellinen vei pohjaa pois siitä miksi ylipäänsä palstailen.

Se on tieto ja sen jakaminen. Jos ennen kysymykseeni vastasi 10 ihmistä, hyvä jos nykyisin sitä edes luetaan. Keskustelupalstat on täynnä "pinoja" ja jos etsit vaikkapa tiettyä lelua tai haluat kommentteja jostain vaunumerkistä niin tulos on laiha. Vaikka tietäisi kuinka jostain vaunumerkistä niin jos et itse etsi vaunuja, et varmasti eksy vaunukeskusteluihin. Itselläni on vauva, kaksi koululaista sekä leikki-ikäinen. En todellakaan jaksa risteillä kahden lehden palstan väliä ja luulenpa ettei moni muukaan. Jos palstailen perhesivuilla, en näe enkä vastaa vauvapalstan kyselyihin.

Vaikka vertaistuki edelleen säilyy, tiedon jakaminen vähenee olemattomiin. Ehkä se tässä olikin tarkoitus, vähennetään palstojen kuormittavuutta. Tai sitten saada Perhe-lehdelle enemmän lukijoita, mene tiedä.

P.S.

Korjatkaa hyvät ihmiset haku!!!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin palstailun esikoista odottaessa 2002 ja lopetin viimeisen uudistuksen jälkeen. Nyt tulin hakemaan tietoa eräästä asiasta (jota varmaan löytyy aihe vapaalta mikäli haku toimii) ja yllätyksekseni sivut ovat taas uudistuneet. Mutta näemmä edelleen aihepiirejä on liikaa eikä hakuakaan ole nähtävästi korjattu.

Keskustelu todellakin tyrehtyi viime uudistuksen jälkeen, kun palstojen lukumäärä lisääntyi. Itsekin mielelläni vastailin kysymyksiin, joiden aihepiiristä oli tietoa, vaikka sitten niihin vaunuihin, mutta en todellakaan lue vaunupalstaa, kun en ole itse aikeissa sellaisia ostaa. Voisin myös kertoilla kokemuksiani taaperoista, vaikka oma lapsi on leikki-ikäinen (tai oikeastaan jo eskari, niillekin kai oli oma palsta), mutta en nyt vartavasten mene ko. palstaa lukemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla