loppuraskaus ja joka ilta kauhea jano
Mun on vaan pakko juoda joka ilta ihan hirveästi vaikka sitten joudun kärsimään kauheat kivut yöllä kun on koko ajan vessahätä. Mulla alkaa sattumaan tonne alas tosi paljon jos on vähänkin vessahätä. Jano iltasin on niin kauhee et oikeen suuta kuivaa ja koko ajan pakko juoda.
Kommentit (6)
Ite oon rv 33 ja oon huomannu saman, mut sit hoksasin ettei päivän mittaan tuu juotua vettä lainkaan, vaan maitoo ja mehua. Nyt oon juonu päivisin väh litran niin eipä janota illalla.
ja kans janottaa kokoajan, vaikka juon päivälläkin. Ja tekee mieli hedelmiä ja tomaatteja ja kaikkee "vetistä". Parasta on jääpalat joita laitan ainakin 5 joka vesilasilliseen ja sitten rouskuttelen niitä :) Yöt menee sitten vaihtelevasti, joskus saa ravata yhtenään vessassa, joskus vaan 1-2 kertaa.
Kotona nyt 2,5 kk vanha vauva. Muistan, kuinka loppuraskaudessa oli pakko juoda ihan koko ajan. Toisaalta oma aineenvaihduntakin tuntui käyvän ihan ylikierroksilla: pissatti ja kakatti usein ja hikoilin kuin olisin ollut huonosti lämmitetyssä saunassa koko ajan. Kyllähän se hikoiltu neste piti jollain korvata.
Eli juo hyvä nainen riittävästi. Jano on jo kuivumisen merkki. Koeta juoda niin, ettei janottaisi enää.
Niin innolla odotan et pääsen tästä mahasta eroon niin loppuu nää viavat samalla. ap
ja yhdessä kuivumisen kanssa vei kiireelliseen sektioon...
Mainitse ihmeessä tarkastuksessa!