Hei ex-demittäjät, muistatteko
- Käyttäjän FJORTIS
- kahen kilon siika
- riesen
- morso
- sanpo-hymiön
Jatkakaa listaa!
Kommentit (118)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:54"]HAHHAHHA ei vittu sanpo-hymiö, olin jo ihan unohtanu
ಠ_ಠ[/quote]
Millä näppäinyhdistelmällä toi tehtiin?
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:52"]- "Nyt minä sen sujautan"
[/quote]
Mitä alapeukutettavaa tässä on?? Yksi parhaista demi-legendoista ikinä! :D
pporkkana ja sen trollikeskustelut :D
Kukas se oli se kolmekymppinen ukko joka siellä pyöri ja tykkäs tytöistä joilla on raitasukat :D
Intialainen lyömäsoitin
Demi.fi ei ole raskaustesti
"Jos laitan rasvaa tissien päälle saunassa kasvaako ne"
Eiku oliko se lakskymppinen. No ihan wanhus oli sillon.
Olin demissä aktiivisesti 10v sitten ja en kyllä muista että tämmösiä siellä oli..
Kuka se oli se poika joka oli jostain Itä-Suomesta kotoisin, opiskeli Lappeenrannan teknillisessä korkeakoulussa ja keitteli kotonaan kiljua? (Tai ainakin joi sitä). Se jäi jotenkin mieleen sieltä kivikaudelta kun satunnaisesti Demiä luin.
Sitten tämä demipoika, jolla oli se about 40v poikaystävä, joka myös demitti! :D Kuka se oli?
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 01:05"]
Ja se joku vesiväri mikälie. Likka joka yritti raskautta nelikymppisen naisystävänsä kanssa muumimukilla. Sadevesiväri!
[/quote]
Stalkkasin sitä just vähän aika sitten Fascebookissa. Nykyään sillä on ilmeisesti poika-/miesystävä, harrastuksena on kuntosali ja paleoruokavalio (pitää aiheesta jotain blogiakin...) eikä se käytä enää alkoholiakaan :D Sen sijaan lesboilusta, ortodoksijutuista tms. mistä Sadevesiväri89 jaksoi aikoinaan puhua ja paljon, ei ollut mainittu missään sanaakaan.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 01:47"]
Täällä 27-v. ex-demittäjä. Demitin about vuosina 2002-2005. En muista mitään noita aloitusviestin juttuja demista, ilmeisesti suurin osa tullut sen jälkeen? Ainakin kahen kilon siika lienee vuodelta 2009, kuulin sen silloin radiosta. [quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 01:01"]Kukas se oli se kolmekymppinen ukko joka siellä pyöri ja tykkäs tytöistä joilla on raitasukat :D [/quote] DamienThorn. Ja sama vastaus viestille nro 19 (opiskeli lappeen Rannassa, jne.).
[/quote]
Oliko tällä kaverilla joku pitkä testi miten hyvin sopisi hänelle tyttöystäväksi tms? vai muistanko omiani :D
En tunnistanut aloittajan mainitsemista kuin sanpo-ilmeen ja siihenkin taisin törmätä muualla. Taitaa olla liian kauan mun demi.fi ajastani.
DamienThornin tyttöystävätesti :D Erikoiset hiusvärit, raitasukat yms. olivat varma tie hyviin pisteisiin. Itse sain tosi surkeat, koska tukkani on ruskea enkä käydä raitasukkia tai pukeudu mihinkään kummallisiin vaatteisiin :(
Damienilla oli myös jotain ihmeellisiä tarinoita saitillaan. Ainakin sen muistan, että jossakin oli jotain naisia, joila oli amputoitu kädet ja jalat + äänihuulet oli tuhottu tms. ja joita pidettiin jossain vankina.
Xerxes ja Exfeimi!