Hei ex-demittäjät, muistatteko
- Käyttäjän FJORTIS
- kahen kilon siika
- riesen
- morso
- sanpo-hymiön
Jatkakaa listaa!
Kommentit (118)
"Kertokaa nickejä niin piirrän ne paperille ja otan kuvan"
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 01:12"]Eikös jereeee palstaile nykyään?
[/quote]
Älä viitti?! :0
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 01:19"]Minä mustikassa.
[/quote]
KIDVISIOUSMUIJA :DDDD Tuli kauhea nostalgia-aalto ja ikävä! Onko jollain tallessa se lääkärintarkastusseksinovelli?
"aamupyyhkeeseeni pyyhitte pillunne/pallinne!"
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 01:23"]"aamupyyhkeeseeni pyyhitte pillunne/pallinne!"
[/quote]
Apua mikä tämä oli, kuulostaa kauheen tutulta
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 01:22"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 01:19"]Minä mustikassa.
[/quote]
KIDVISIOUSMUIJA :DDDD Tuli kauhea nostalgia-aalto ja ikävä! Onko jollain tallessa se lääkärintarkastusseksinovelli?
[/quote]
Mitä sille muikkelille tapahtu?? :D eikse kirjottanu jotain blogiaki
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 01:20"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 01:12"]Eikös jereeee palstaile nykyään?
[/quote]
[/quote]
Palstailee! Jäi joskus kiinni marimekkohuivikeskustelusta ja on tehnyt ainakin yhdesti ketjun jossa vastaili mammojen kysymyksiin
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 01:25"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 01:20"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 01:12"]Eikös jereeee palstaile nykyään?
[/quote]
[/quote]
Palstailee! Jäi joskus kiinni marimekkohuivikeskustelusta ja on tehnyt ainakin yhdesti ketjun jossa vastaili mammojen kysymyksiin
[/quote]
Ääää! Mä haluun sen taas vastailemaan kysymyksiin! :D meillä oli aina hirveet faitit keskusteluissa :"DD
Dante ja hänen tyhmyydestään aiheutuneet paskamyrkskyt jotka valtasi Demin parhaimmillaan päiviksi ja asioita puitiin satojen keskustelujen verran
Helkkari kun tuntee olonsa vanhaksi. Olin demissä ennenkuin mikään näistä asioista pyöri siellä..
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 01:28"]Dante ja hänen tyhmyydestään aiheutuneet paskamyrkskyt jotka valtasi Demin parhaimmillaan päiviksi ja asioita puitiin satojen keskustelujen verran
[/quote]
Avaa vähän? Hirveen tuttu nimimerkki mut nyt en muista mitä se selitti
Oli penisten yötä ja mitä kaikkia öitä ainakin viikon putkeen kun sai ladattua kuvia suoraan kommentteihin.
Ja olen tosiaan 24v ex-demittäjä ja aloitin demittämään varmaan 2005 tai 2006
Onko täällä ketään, joka olisi ropetellut aktiivisesti? Omat loppudemitysaikani vietin suurimmaksi osaksi siellä.
Demitin joskus n. 10 vuotta sitten ja ainoa persoona joka jäi mieleen oli yli-rasittava, itsetietoinen Daemon Thorn. Taitaa pyöriä netissä vieläkin samalla nimellä :-)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 01:29"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 01:28"]Dante ja hänen tyhmyydestään aiheutuneet paskamyrkskyt jotka valtasi Demin parhaimmillaan päiviksi ja asioita puitiin satojen keskustelujen verran
[/quote]
Avaa vähän? Hirveen tuttu nimimerkki mut nyt en muista mitä se selitti
[/quote]
Hän haukkui useita demittäjiä alimpaan helvettiin avoimesti ja sai aivan uskomattomia raivokohtauksia jos joku kritisoi häntä vähääkään. Kuuluisin kiista raitaa olla kun hän haukkui garamellyn ulkonäköä, vaikka itse oli sellainen pullanaama ja siitäkös koko demi hullaantui :D Sadoittain keskusteluja, joissa hän vuoronperään kävi puolustelemassa itseään useilla nimimerkeillä, jäi lopulta kiinni kun kirjoitti Dantella toisen henkilön viestin.
/// OHOPS, hänen alkuperäinen nimimerkki oli Bene, jonka hän vaihtoi Danteen saatuaan tarpeeksi paskaa niskaansa. Demitti myös useilla muilla nickeillä
Kävin vielä "vanhoilla päivillä" demissä vilkaseen jossain vaiheessa jäin koukkuun siihen "poikaystävä hävisi voittoarvan kanssa"- juttuun. Niin paljon mielenkiintoisempi ku nämä provot täällä!