Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tyhmää sisustaa 5v tytön huone prinsessamaiseksi?

Vierailija
04.06.2009 |

Mm. Verhot ja päiväpeitto ois prinsessakangasta. Ja muutkin kalusteet ym. aika lailla vaaleanpunaista. Kauan tuo prinsessavaihe kestää? Tyttö saa nyt ekaa kertaa oman huoneen ja en kuitenkaan halua itse päättää koko sisustusta.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vaihe ikuisuuksia kestä On ns. once in lifetime.

Vierailija
2/17 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiset jutut prinsessamaisiksi, mitkä voi helposti ja edullisesti uusia. Ei prinsessavaihetta väheksyäkään kannata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiset jutut prinsessamaisiksi, mitkä voi helposti ja edullisesti uusia. Ei prinsessavaihetta väheksyäkään kannata.

Verhot ja päiväpeitot on helppo uusia, tapetit kannattaa laittaa neutraalimmat.

Vierailija
4/17 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisustin hyvin prinsessamaisen huoneen tytölle, kun tämä oli 5-vuotias. 7-8-vuotiaana alkoi sitten olla prinsessakiintiö täynnä ja huoneen tekstiilit meni vaihtoon. Nyt tyttö on 10 v ja haluais ehdottomasti, että roosat tapetit vaihdettaisiin "isomman" tytön tapeteiksi. AP, maalaa seinät ja käytä vaikka sisustustarroja, niin ne on helppo poistaa/vaihtaa, kun tyttö kyllästyy.

Vierailija
5/17 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhot ja päiväpeitto on edulliset pinkit, prinsessakatos vähän kalliimpi - pinkki sekin. Lattialla on kaksi mattoa, joista toinen on pinkki. Vielä ei ole tullut pyyntöjä vaihtaa huoneen väriä. Lapsi itse (7v) tykkää huoneestaan.

Ainoa, joka asiaa on vähän negatiivisesti kommentoinut on äitini, joka sisustusvaiheessa sanoi lapselle, että ei saisi antaa minun sisustaa pelkällä pinkillä. Mutta jos kerran lapsi itse haluaa ja pystyn sen toteuttamaan...? Ja siis kyse on vain tekstiileistä ja nekin edullisia. En suoraan sanoen tajunnut lainkaan tuota rivien välistä minulle tarkoitettua moitetta.

Eli: go for it. Tottakai voi pistää pinkin vaihteen päälle. Lapsen mielipidettä kysyt tietty.

Meillä ei ole kummallakaan lapsella mitään disney-kuvio-systeemejä. Siis Nalle Puh verhoja tai Ruusus-päiväpeittoa tai Cars-mattoa. Vaan raikkaita värejä. Pieniä prinsessa/action pläjäyksia saa sitten vaikka tyynyillä tms. Niissäkään en suosi mitään Disney-kuviointia vaan muita. Silti tyttären pinkki huone on prinsessahuone ihan selvästi. Nelivuotias poika ei ole vielä osoittanut mitään mielenkiintoa sisusttamista kohtaan, joten hänellä on sini-kelta-vihreä huone kuten tähänkin asti.

Vierailija
6/17 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seinät suht' neutraalit tai maalatut - helppo maalata uudelleeen. Prinsessatunnelmaa tekstiileillä ja tauluilla .... voi nimittäin olla, että prinsessakausi kestää muutaman vuoden enää. Itse olen huomannut, että valkoiset kalusteet toimivat aina, sekä tytöllä että pojalla ja aikuisenakin.

Vierailija
7/17 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Disneyn prinsessa -aiheisia seinätarroja, tarttuvaat sekä seinään, että maalattuihin kalusteisiin. Voidaan irroittaa ja kiinnittää uudestaankin. Huonekalut ja seinät valkoiseksi ja "prinsessaa" noilla tarroilla ja tekstiileillä = helppo muutttaa.

Vierailija
8/17 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin ajatellut, että annan tytön valita itse maton, verhon ja päiväpeiton (suht. edulliset) ja itse päätän kestävät ja neutraalit kalusteet. Sisustustarroja voisi tosiaan kokeilla!

Vierailija
9/17 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstiilein ja sisustustavaroin, mutta hankkia ajattomat huonekalut.

Niin meillä on tehty, joten nyt oli helppo muuttaa huone koululaisen huoneeksi ja panna prinsessakamat pikkusiskolle, joka nyt on viiden ja prinsessa.

Prinsessavaihe ei nimittäin kauan kestä.

Vierailija
10/17 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vieläkään ei loppua sille näy, tyttö nyt 6-vuotias.

Vierailija
11/17 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja noilla sisustustarroilla sisustettu. Seinä maalattu beessillä, joka huikan vivahtaa vaaleanpunaiseen (tyttö oli tosi vihainen väristä aluksi, mutta nyt ok) Ja siis tarrat laitettiin pari viikkoa sitten. Ja on niin ylpeä huoneestaan :) Muuten huone on siis sisustettu neutraaleilla huonekaluilla ja verhokin on neutraali. Helppo napsia tarrat sitten pois, kun hän niin haluaa. Antaa tytön nauttia!

Vierailija
12/17 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap:n viisivuotiaalla kestäisi nyt sitten vielä yli neljä vuotta? Enpä usko.

2-vuotiaalla prinsessavaihe johtuu kyllä sitten äidistä.

Vierailija
13/17 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse ikinä ollut prinsessa-tyyppiä mutta

silti tyttäreni 2,5 vuotias on kova prinsessojen perään :)

Vierailija
14/17 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin oli prinsessateema, mutta lyhytaikaisemmilla somisteilla. Verhokatosta, julisteita, pari tyynyä, mekkoja esillä ja muuta rekvisiittaa.

Nyt lapsi on ekaluokkalainen ja prinsessakausi on ollut jo pitkään so last season.

Vierailija
15/17 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä ehkäistään aikuisiän lesboutta:D

Vierailija
16/17 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kuitenkin katsoa, että teemaa voi tuunata ajan mittaa. Jos hirveästi alkaa inhota pinkkiä, niin sitten on hankalaa.

Alakoululaisellekin varmaan käy kevyet pinkkiin istuvat teemat, kuten kukat ja sydämet jos ei ihan disney-prinsessat pompi silmille tapetista.

Vierailija
17/17 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta voi sisustaa poikienkin huonetta miten nyt haluaa sisustaa. Vaikka se menisi uusiksi kun koulut alkaa..

Minun vanhemmat ei sisustaneet huoneitamme. Niissä olisi voinut asua joku teini.

Itsellä on poikia ja poikamaisen sisustuksen olen laittanut niille. Sitten karsitaan kun kasvavat.

Minusta sisustusta voi laittaa sekä ronskisti että keskittyä pieniin yksityiskohtiin. Vaikka maalaa seinää/tapetoi.

Laittaa prinsessasälää jonka voi ottaa pois kun siltä tuntuu tai vaihtaa toiseen.

Verhot menee kuitenkin joskus vaihtoon ja matot ei kestä ikää loputtomiin! Sitä en pidä välttämättä edes sisustuksena että huoneessa on pinkit verhot -jotkut pitää kuitenkin olla.