Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahassa kuplii muljahtavasti?!? Rv5+1. Navan korkeudella, 10cm kylkeen päin.

Vierailija
04.06.2009 |

Mitä ihmettä tämä voi olla? Yöllä muljahteli. Aamupäivällä jatkui ja nyt aina vähän väliä muljahtelee, aivan kuin vatsassa kuplisi isot porekuplat.

Kipuja ei ole, eikä mitään vuotoa. Eihän voi enteillä kohdunulkopuolista?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos niin!

Edellinen raskaus oli kohdunulkopuolinen ja siinä meni toisen polen munajohdin. Nyt muljahtelee/kuplii toisella puollla.

Tosin viimeksi ei ollut tällaista oiretta. Mitään muia oireita en nyt ole. Paitsi ne positiiviset raskausoireet :)

Minulla ei ole kohonnutta riskiä saada kohdunulkopuolinen raskaus uudestaan.

T: Ap

Vierailija
2/10 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun vauva on aivan alavatsassa etkä voi tuntea sieltä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla muljahtelee usein tuohon tapaan.

Ilmaa vatsassa tms.

Vierailija
4/10 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä mietin sitä, ettei ole juuri se munanjohtimen kohta. Edellinen raskauteni oli vasemmassa munajohtimessa, siitä tämä ylimääräinen pelko kaikkiin tuntemuksiin.

Minulla on kaksi lasta, enkä muista heidan raskauksistaan tällaista muljahtelua. Se on kuin muljahtavaa kramppausta, joka kestää aina kerrallaan noin 10 sekunttia.

T: Ap

PS Toivottavasti on vain ilma tai jööti :D Mutta voisiko ihan samassa paikassa pöristä 12 tuntia?

Vierailija
5/10 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näistä vatsaoireista raskauksien jälkeen. Raskausaikana ilmeisesti tottuu tarkkailemaan kaikkia tuntemuksia niin tarkkaan :)

No asiaan... Olen huomannut, että jos itselläni ei vatsa toimi päivään, alkaa vas. kyljessä pörinä ja paineentunne. Poistuu kun vatsa toimii.

Vierailija
6/10 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla vatsa toimi, eikä ole kyllä ilman tunnetta vatsassakaan. Mutta ehkä siellä suolet jotenkin muljuu raskaudesta johtuen, tjtn.

7/10 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamista :)

Mutta ehkä siellä suolet jotenkin muljuu raskaudesta johtuen, tjtn.

Vierailija
8/10 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

riesaksi asti kaikki mahan muljahdukset. Voin ne joskus mielestäni jopa kädellä tuntea mahan päältä (yleensä juuri mahan sivulta). Välillä silloin ihan säikäyttää että en kai mä ole vahingossa ja huomaamatta pitkälläkin raskaana! Mutta testit ja menkat kertoo että en.. Ilmaa se vain on.

En muista että olisin tuntenut tällaisia aina, vasta lapsen saannin jälkeen.. Että kai sitä jotenkin herkistyy kuuntelemaan mahaansa raskauden aikana ja se jää päälle..

Ehkä ap sinäkin kuulostelet nyt itseäsi vain niin herkästi tuossa tilanteessa? Ja kyseessä on vain ihan normaalit suolistotapahtumat..

Toivotaan että asia on näin!

Vierailija
9/10 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla tosiaan on ne kaksi lasta jo, eli ei tämä nyt ihan uutta ole, vaikka varmasti siltä kuulostaa ;D

Vierailija
10/10 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jostakin syystä kohdun ulkoisen raskauden merkki on pistos hartiassa. Pörinä navassa ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme