Carriwellin liivit - kannattaako ostaa?
Kommentit (5)
muistaakseni mallia, missä pitsi alaosassa. Tykkäsin paljon, oli mustat ja valkoiset. Ei mielestäni nousseet .niskasta ylös. Olen kyllä oli pienirintainen, että en juuri liiveistä tukea tarvinnut/tarvitse
siis mitä mallia tarkoitat? Itsellä parit erilaiset..
Jos haluat hyvät, kestävät, istuvat liivit, joissa olet eduksesi ja joissa näytät hyvältä.
Mene liiviliikkeeseen ammattilaisen pakeille.
TässäKÄÄN asiassa ei ole oikotietä onneen.
Mulla oli pehmoliivit ja luukulliset. Pehmoliivit oli kyllä halvat, mutta siltä ne näyttikin. Toisaalta ne oli hyvät yöllä. Ei painanut mistään, ei nyt suuremmin tukenutkaan, mutta piti rinnat ja suojat "paikoillaan". Ostaisin uudelleen jos saisin vauvan vielä. :-)
Luukkuliivit oli tukevat, mutta muakin häiritsi niiden olkaimet. Kotiliiveinä ihan ok siis nekin kai... Tilatessani kehoitettiin ottamaan kahdesta vaihtoehdosta se napakampi ja mulla se oli vähän liiankin napakka. Liivit oli vähän liian kireät ja ne oli vaikea pukea. Mulla jäi melkein käyttämättä.
en jaksa nyt mallia kaivaa esiin.
Sellaset saumattomat toppimalliset kai..
Noh, ne on hyvät päällä mutta olkaimet tulee niin lähelle niskaa/kaulaa, ettei niitä voi pitää kun vain ja ainoastaan T-paidan kanssa. Muuten näkyy siis olkaimet. Tämä häiritsee mua.