Seksi ja kuukautiset
Harrastetaanko teillä seksiä kuukautisten aikaan? Minua saattaa useinkin himottaa menkoista riippumatta mutta mies ei halua mennä päin punaisia. Muuta seksiä hän kyllä haluaisi, suuhoitoa ja takapäätä. Ei haluttaisi tyydyttää häntä kun ei hänkään halua "hoidella" minua.
Kommentit (13)
Meilläkin miehelle kelpaa kyllä suihinotto menkkojen aikaan mutta muut hommat ei. Tavallaan ymmärrän mutta ei siinä aina ole kauheasti fiilistä hoidella toista kun itseäkin panettaa niin vietävästi mut ei saa.
tuota kyllä harrastettiin lähinnä suihkussa. Nykyään kun ei oikein muutenkaan jaksa innostaa, niin ei ikinä.
M32
Kun tahti alkaa harventua niin kuukautisten kohdalle alkaa ensimmäisenä tulla aukkoa.
Oma kokemuksenikin on, että monet miehet pitävät luonnollisena, että kuukautisten aikana saa suuta ja peppua.
Mutta eipä ole ollut sellaista naista joka antaa kuukautisten aikana.
Voisihan sitä rakastella saunassa niiden aikana
M43
Kuukautistenkin aikana sekstaillaan, ehkä ihan pahimpana vuotopäivänä jää väliin. Minun haluja kuukautiset ei vähennä yhtään (kalun silmä on sokea) mutta vaimo on hieman kipeä alapäästään eikä aina voi nauttia seksistä normaalisti.
Välillä on niin kovat himot että mikään ei meitä voisi pidätellä.
9 vielä jatkaa että vaikka suuseksi on ihan kivaa niin pillua on saatava kun kerran seksiin ryhdytään. Anaali ei kiinnosta lainkaan.
seksiä ihan normaalisti oli kuukautiset tai ei. Joko mennään suihkuun tai sitten laitetaan pepun alle pyyhe sänkyyn. Tosin suuseksiä meillä menkkojen aikana harrastetaan vain jos olen ensin käynyt suihkussa. Ja minusta ihan ok, en minäkään veristä kullia haluaisi nuolla.
Vaikka se onkin sotkuista puuhaa, niin ai ai, kun tekee hyvää! Oon jotenkin tavallista herkempi kuukautisten aikaan ja kyllä panetuskin on sen mukainen! Ja orgasmit... Pakko saada monta kertaa. Pyyhe vaan pyllyn alle, kuten #11 sanoi tai sitten vaikka suihkussa.
Ehdota miehelles, että saa sitten mitä haluaa, kun on ensin hoidellut sut ;)
siis jos ei oo pahin kramppivaihe päällänsä.
kaikenlaista harrastellaan kuukautisten aikaan, ihan niinkuin muulloinkin. suuseksin vastaanoottavana puolena en halua olla vuodon aikana, eikä ole kyllä mies koskaan ehdottanutkaan.
ainut mistä olen kieltäytynyt kuukautisten aikana oli se kun mies oli ensin sisälläni ja sitten halusi että välillä imen kullia...yyyyäk! verihyytymäklimppejä pitkin muutenkin kirkkaan punaista vartta...ei pystynyt.
normaalisti voin kyllä imeskellä paneskelun välissä mutta tuolloin jäi väliin. ja kyllä mieskin jäliistäpäin anteeksi pyyteli, ei ollut muistanut koko menkkoja siinä tohinassa. =)
kyllä se on mun mielestä raaka peli, jos ei mies voi tyydyttää naistaan kuukautisten aikana ei kyllä naisenkaan pidä miestään tyydyttää.
olipa muuten hyvä keskustelun avaus ap.ltä. aina puhutaan/valitetaan siitä kun ei naiset voi ottaa spermaa suuhun ja niellä sitä, harvemmin puhutaan siitä kun ei mies voi uittaa kulliaan verisessä pillussa....
Jos seksi on mielessä 7/24, niin mihin väliin ehtii kuukautisia vältteleen??? Jos vain kumppani hyväksyy, niin ilman muuta!
eki
Pari pahimpaa vuotopäivää tyydyttelen vaan enimmäkseen miestä, mutta muuten harrastellaan suht normisti.
menkkojen aikaan sitten minkäänlaista toimintaa seksin saralla, ei puolin eikä toisin